Omat tilaisuudet

Kevätkausi 2024

Tammikuu

Ke 10.1.2024 klo 14 päiväkerho Henrikinhovissa, kaupunginjohtaja Teemu Nieminen kertoo kunnan kuulumisia. Tervetuloa!

Samalla voit hoitaa jäsenmaksun 25 euroa käteisellä Kaija-taloudenhoitajalle.  Toki voit maksaa netissä: Kokemäen seniorit ry FI20 5037 0520 1130 24.

Helmikuu

Ke 14.2.2024 klo vietämme ystävänpäivää Vuollekodissa. Johanna Ruusunen kertoo Vuollekodin nykypäivästä ja Pertin hanurin säestyksellä pidetään yhteislaulutuokio Vuollekodin asukkaiden kanssa.

La 24.2.2024 menemme Porin teatteriin, Ilmari Saarelaisen esittämänä "Parasta ennen". Ilmoittaudu Hannelelle, aalto.hannele@gmail.com tai 050 5691652, 22.1.mennessä.

Maaliskuu

Pe 8.3.2024 Satakunnan piirin kevätkokous Harjavallassa.

Ke 13.3.2024 klo 15 (huom. muuttunut aika) päiväkerho Henrikinhovissa. Hyvinvointialueen ikääntyneiden palvelujen ohjaaja neuvoo ja kertoo palvelutarjonnasta.                 Yhdistyksen kevätkokous.

Ke 20.3. aloitamme kuukausittaisen lounaskerhotoiminnan ravintola Vanhassa sillassa. Liikuntahalukkaat kokoontuvat ravintolan kulmalle klo 11 yhteistä lenkkiä varten. Puolen päivän aikaan klo 12 menemme joukolla lounastamaan. Tule mukaan, yhdessä syöden ruokakin maistuu paremmalta.

Ti 26.3.2024 Satakunnan piirin hengellinen päivä Kiukaisissa.

Huhtikuu

Ke 10.4.2024 klo 14 menemme tutustumaan Peipohjan aseman toimintaan. Nina Nurkkala esittelee taloa ja nautimme omakustanteisesti kahvilan antimia. Kokemäki-korteilla kokeilemme tietämystämme kotikunnasta ryhmissä pelaten.

Ke 17.4. seuraava lounaskerho Vanhassa sillassa klo12. Halukkaat lähtevät ravintolan nurkalta  tuntia ennen lenkille. Tule mukaan, ensimmäisellä kerralla meitä oli heti 17 henkeä!

Toukokuu

Perinteinen liikuntapäivä, tarkemmin myöhemmin.