Edunvalvonta

Jäsenyytesi on meille, koko liitolle tärkeä. Vaikka et itse osallistuisi aktiivisesti edunvalvontatyöskentelyyn jäsenyytesi kasvattaa joukkoamme ja sen myötä painoarvoamme, kun  pyrimme vaikuttamaan meitä kaikkia koskeviin asioihin.

Paikallisesti yhdistystämme edustaa vanhusneuvostossa Kirsti Kylä-Setälä ja varajäsenenä Sirpa Saarinen.

Satakunnan piirissä meitä edustaa puheenjohtajamme.

Valtakunnallisesti kattojärjestömme Kansallinen senioriliitto ry valvoo jäseniensä taloudellisia ja sosiaalisia etuja valtakunnallisella tasolla. Se pyrkii tukemaan eläkeläisten ja ikäihmisten yhteiskunnallista osallistumista tasavertaisina toimijoina muiden väestöryhmien kanssa.

Senioriliitto on neljänneksi suurin kuudesta eläkeläisjärjestöistä, jotka ovat perustaneet yhteistoimintaelimekseen edunvalvonnassa Eläkeläisliittojen etujärjestö EETU ry:n.