Liikuntailtapäivään osallistui runsaasti hyväntuulisia senioreita. Käveltiin, mölkkyiltiin, paistettiin makkaraa, kahviteltiin ja kuunneltiin lääkäri Tuula Korpelan esitystä yli 65 -vuotiaiden lääkäripalveluiden valinnanvapaudesta